Etapy wdrozenia tpm

Podjęcie książce z programem Comarch Optima nie jest za skomplikowane. Obsługa aplikacji jest dużo intuicyjna oraz nie wymaga zbyt dużego procesu wdrożenia. Dodatkowo dostępny jest podręcznik który w realny i konkretny sposób opisuje krok po kroku wszelkie funkcje programu. Dostarczany jest w rozmiarze .pdf – ważna go również znaleźć na stronie producenta.
Instalacja Comarch Optima
Sama instalacja comarch optima ponadto nie przysparza kłopotu, nawet niezbyt zaawansowanym użytkownikom komputerów. Instalację rozpoczynamy od pobrania programu ze Powierzchni Klienta lub od naszego Partnera. Producent przygotował bardzo czułego i prostego kreatora, który szybko towarzyszy nas przez proces instalacji. Podczas jego zrealizowania zostaniemy poproszeni o zaakceptowanie warunków umowy licencyjnej. Po tym aplikacja sprawdzi, czy swój komputer spełnia oczekiwania instalowanej wersji optimy. Jeżeli poznamy ten test pozytywnie, pojawi się ekran umożliwiający wybór standardowej instalacji lub użytkownika. Różnica liczy na tym, że standardowa ma domyślnie ustawiony katalog instalacji, a klienta umożliwia wyboru docelowego katalogu.

ocena ryzyka wybuchu

Dostosowanie zakresu instalacji
Kolejnym etapem jest szansę dostosowania zakresu instalacji, jeżeli zakupiliśmy wstęp do wielu modułów. Po tym wprowadza się już właściwa instalacja. Żyje ona kilka chwili a nie musi już z nas żadnej aktywności. W czasie instalacji grane są informacje o możliwościach całego pakietu, jak również zgodzie z nowymi programami, jak e-Sklep, iMall24, iBard24 i iKsięgowość24. Na brzeg mamy zdolność wzięcia z automatycznej kopii bezpieczeństwa, która ułatwia nam dodatkowe znaczenie “w chmurze” na chronienie swoich danych. Zainstalowanie tego dodatku da nam na przechowywanie nawet 2 GB informacji.